Podíl vyhledávačů v ČR 2010

Určitě Vás zajímá, jaký byl podíl fulltextových vyhledávačů v ČR v roce 2010. Není potřeba rozsáhlejšího komentáře:

podíl vyhledávačů 2010

zdroj: Toplist

  1. Seznam.cz sipka pokles
  2. Google.cz sipka narust
  3. Google.sk sipka trvale

Seznam.cz zaznamenal v roce 2010 pokles, což je docela pochopitelné s ohledem na kvalitu výsledků fulltextu. Paradoxně se hledanost na Seznamu snížila ke konci roku, kdy na internetu hledá nejvíce lidí. Naopak Google.cz posílil, což svědčí o tom, že stále více lidí zde nachází přesně to, co hledá.

Seznam se rozhodl záčátek roku 2011 změnit svůj dlouholetý slogan z původního „Seznam – Najdu tam, co neznám.“ na nový „Seznam – Najdu tam, co hledám.“, ovšem nejsem si jistý, zda tento slogan vystihuje třeba fulltextové vyhledávání.

GD Star Rating
loading...
GD Star Rating
loading...
Podíl vyhledávačů v ČR 2010, 10.0 out of 10 based on 2 ratings
Řekni o tom svým přátelům!

Odpovědět