Proč publikovat PR články

Zajímáte-li se o SEO nebo jen o dobrou propagaci vašeho webu či služby, jistě vám něco říkají PR články. Je to forma oslovení veřejnosti s cílem ovlivnění jejich mínění na daný produkt, službu, firmu či cokoli jiného. Zároveň obsahuje užitečné informace a sděluje zajímavosti z daného oboru. Více se o formulaci PR článku dozvíte například na http://cs.wikipedia.org/wiki/Public_relations

My se zajímáme o SEO, a proto se budeme bavit o spojení PR článků s touto činností. PR články jsou výborným nástrojem, který pokud se správně používá, lze dosáhnout skvělých výsledků. Nejčastěji se publikují články zaměřené např. na nějaký produkt, firmu, jako propagace pro eshop nebo firemní web apod. V těchto článcích jsou uvedeny odkazy na web, který obsahuje něco z téma PR článku (produkt, službu,…). Primární cíl PR článků při provádění SEO je tedy získat kvalitní odkaz pro posilovanou stránku. Je mnoho způsobů jak a kde lze články publikovat a lidé se při publikaci PR dopouštějí mnoha chyb.

Rady k publikaci PR článků

Existuje hodně obecných pravidel, jak sepsat a i publikovat správný PR článek. My se tak podrobně tomuto tématu věnovat nebudeme, ale podíváme se na několik nejčastějších chyb při jejich tvorba a publikaci. Dáme i pár doporučení!

  • každý PR článek by měl o něčem být, ať to není jen změť textu, který čtenáři nic nedá
  • může propagovat firmu, službu, produkt či aktuální informace, které mohou být využity ve váš prospěch
  • publikujte pouze originální texty, nikoli duplicitní, které jde najít kdekoli na webu
  • PR článek dobře strukturujte do odstavců s nadpisy a oživte jej videem nebo obrázky
  • ujistěte se, že napsaný text splnil váš cíl, který jste si dali na začátku – např. informovat o produktu (Jsou v článku opravdu všechny informace? Je napsaný tak, aby se uživatel nadále zajímal o dané téma? Vyvolá diskuzi?….)
  • sledujte zpětnou vazbu článku
  • v textu uvádějte max 3 odkazy a to odlišné – nemá smysl uvádět 3 odkazy přes rozdílná klíčová slova na tentýž web
  • publikací duplicitních PR článků nedocílíte tíženého výsledku!

Kde publikovat své PR?

Pro publikaci PR článků můžete zvolit placené varianty, ale i zdarma. Záleží na vašem rozpočtu, kolik hodláte do reklamy v podobě PR investovat. Pro publikaci PR článků si můžete také najmout odbornou firmu, která nejen že sepíše texty, ale i publikuje.

Mohli bychom zde uvádět desítky PR webů, kde lze publikovat své články, ale proč to dělat, když jejich seznam snadno najdete například na Googlu po vyhledání dotazu PR články :)

GD Star Rating
loading...
GD Star Rating
loading...
Proč publikovat PR články, 10.0 out of 10 based on 1 rating
Řekni o tom svým přátelům!

Komentáře jsou uzavřeny.